Sista arbetsdagen

Idag är det exakt ett år sedan jag och Sandra for på vår första riktiga semester tillsammans. Tänka sig vad tiden går fort ibland.


Ett år sedan


Idag har jag min sista jobbdag under denna sommar. Känns både skönt och lite vemodigt med tanke på att man knappt kom igång att jobba denna sommar. Arbetet har varit tämligen lungt stundtals gånger med det kompenserade den grymma arbetsgruppen upp. Träffat många roliga människor på detta arbete vill jag lova och jag hoppas att jag, under hösten, kommer få möjlighet att ta mig tillbaka hit, jobba lite och träffa alla människor igen. På dagens schema står brödbakning inför APTn som sker imorgon. Sen vad det blir för bröd vet jag inte. Är en riktigt newbie inom brödbakning så jag hoppas ingen förväntar sig något storartat.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja tiden gå himla fort! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback