Idetorka och befrielsen från vampyrer

Har blivit sämst på att blogga ännu en gång. Men någonstans inom mig finns viljan att dokumentera mitt liv och mina tankar fortfarande. Känner bara att jag aldrig riktigt kommer igång och hamnar i flytet som jag hade tidigare. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre då det känns som om det inte händer något storartat i mitt liv. Jag jobbar, umgås med pojkvännen och den senaste tiden har jag även hostat för kung och fosterland! Att vara sjuk under sommaren är aldrig kul och speciellt inte så nära resan till Kusadasi.

Men jag kämpar på för att bli frisk. Äter mina vitaminer och idag kan jag även lova er att det inte finns några som helst vampyrer i norden då jag ätit så mycket vitlök att vampyrerna evakuerat denna del av världen för längesedan. Så känn er trygga kära bloggläsare! Jag har räddat er från vampyrerna!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Ja, bort med förkylningen nu annica! krya! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback