Dan före dan

Någorlunda negativ i förra inlägget var jag men bägaren hade bara runnit över. Jag är less på att läsa allt tjat, gnäll och tjatter som ingen egentligen bryr sig om. Men vad skriver man egentligen på facebook-statusuppdateringarna? Det handlar om städning, tvätt, matlagning och väder. Aldrig att jag skulle skicka ett sms till någon av mina nära vänner och säga att "nu har jag städat. Klapp på axeln" och ännu mindre troligt är det att jag skulle skriva ut det på facebook.

Ska bli skönt med ett två veckors break från den hemsidan och från hela internet i allmänhet. ska istället ägna mig åt kultur, historia, sol och bad under de kommande 15 dagarna i Turkiet. Imorgon bär det av och jag har knappt hunnit packa klart och än mindre har jag fått resfeber. Det är lite tråkigt att pirret inte infunnit sig ännu då det är mindre än 24 timmar kvar tills resan går av stapeln. Men vi ser väl imorgon, kanske har pirret dykit upp då...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yeeey Turkey baby! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback