Doft av nytvättat

Snart dags att sova. Men innan jag ska krypa ner i sängen ska jag ta och lägga in alla kläder i garderoben och skriva detta inlägg på bloggen. Vet egentligen inte vad jag ska skriva om mer än att det varit en halvseg dag. Hade praktik som vanligt och jag och Maja har äntligen lyckats organisera handledarens femtioelva pärmar som står på kontoret. Detta firade vi då med en mazarin och tea. Det var mysigt. Annars har det tvättats för fulla muggar hos mig. Allt som platsar i en tvättmaskin har fått åkt in och nu sprider sig doften av nytvättat i lägenheten. Härligt. Sängen är nybäddad också så ska nog ta och krypa ner snart. Ingenting slår nog den känslan...


Bjuder på en bild från idag. Försöker ta lite nya kort på mig eftersom de senaste korten jag har är från min tid som rödhårig. Inte vidare up to date alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback