Vilda Rim och Inez

Lördag. Helgen är påbörjad med en skön sovmorgon. Kändes kanon än fast man fick lite extra bråttom när man vaknade. Det är liksom inte riktigt okey att sova bort halva dagen tycker jag. Visserligen gick jag upp halv tio så för sent var det inte.

Ikväll ska jag och Sandra, eller Rim och Inez, ut på Umeås gator. Rim och Inez är våra tunisiska namn som vi fick av en kille i Sousse när vi var där. Så man kan väl kanske säga att Rim är mitt alterego? Vi ska först bara damma av de hogklackade skorna för att sedan gå ut och skaka på rumpan, om du rumpan klarar det efter alla dessa år. Ni vet väl att åldern sätter sig på höften först va? Inte lätt för oss gammlingar.

Tänkt att bjuda på dagens låt som kommer gå på repeat här hemma i lägenheten idag. Kanske inte världens partylåt men den är väldigt vacker tycker jag! Jag tycker den handlar om att man ska sluta spela en massa spel utan våga vara sig själv. Eftersom man under alla dessa roller är So damn beautiful.
Vad tycker du att den handlar om?

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Let's partaaay!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback