Ny hårfärg?

Idag har jag bokat frisörtid. Efter mycket om och men hittade jag en frisörsalong som jag tror kommer passa mig bra. WOW heter den och ligger inne i centrala Umeå. Hört mycket gott om den så jag har ju förhoppningar att även jag ska bli lika nöjd som deras tidigare kunder verkar vara. På tisdag smäller det men frågan är, vad ska jag göra med mitt hår?

Tidigare har jag varit helt inställd på att bli rödhårig igen. För redheads have more fun? Right? Me jag har börjat gilla mitt blonda hår efter jag varit i Tunisien. Det är ljust, solblekt och har fina slingor. Så hur ska jag göra nu? Jag har inte riktigt bestämt mig ännu men det blir antingen blont ala Britney Spears eller rött ala Marcia Cross.

Kommentarer
Postat av: Ramona

jag röstar på blont som du har nu, massa olika blonda slingor :)

2010-10-08 @ 14:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback