Lill-lördagsfix.

Alla väntar med spänning. Folk drar efter andan och trumvirvlen går igång. Vad ska Annica blogga om idag? Hur man löser världsfreden? Meningen med livet? Hur man vet att en lott är en miljonvinst innan man skrapat den? Nä, hon ska blogga om sina nymålade naglar!



Det är alltid så trevligt med nymålade naglar. Lägenheten är städad, ljusen tänd och jag sitter i myskläder i min mysiga soffa och pillar med mina naglar. Låter helmysigt, eller hur? Men det är det inte! Synen av mig sitta där kanske säger en sak men att måla naglarna i skenet av stearinljus rekommenderas inte! Men nu är det gjort iallafall så jag kan ha fina naglar till helgen.

Nu ska jag återgå till TVn. Reklamen tog slut och efterlyst är tillbaka. Dock måste jag medge att jag saknar Leif GW Persson. Han suckande och hans hesa röst. Grr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback