Idag har jag...?

Vilken seg dag det varit idag. Praktiken gick ovanligt segt då den enbart har innefattat kurslitteratur och kvällen har inte varit mycket mer intressant. Lägenheten luktar indisk mat och jag är fortfarande jättemätt efter den goda middagen jag gjorde. Sedan har det blivit den del pyssel i photoshop. Fick för mig att försöka återskapa Disneykaraktären Ursula från den lilla sjöjungfrun. Dock tappade jag fokusen efter jag gjort klart ögonen och resultatet blev därefter. Dock är det nu dags för lite helig tid med TVn - Desperate housewives here I come!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Erkänn att du läste den där bloggen om sminkösen som gjort Ursula! ;)



Tack. Hoppas du får kul i Ume! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback