Fredagkväll

Gokväll i alla stugor runt om i Sverige. Ikväll sitter jag hemma och har haft myskväll med mig själv. Ja, inte ens katten ville vara med utan jag fick hela soffan för mig själv. Det har alltså varit en väldigt lugn kväll, en sådan kväll som man bara sitter och fokuserar på onödiga saker. Upptäckte faktiskt precis att en bit av mitt nagellack har rymt från nageln. Typsikt HMs nagellack.

Annars har jag lekt runt på youtube och kollat på musikvideos på hög volym. Jag hoppas att grannen gillar Britney Spears annars kan jag tro att det dimper ner en klagoanmälan snart i brevlådan. Hittade faktiskt en riktigt rolig video på youtube (ja, det finns ju faktiskt en del där!). Men om den är rolig imorgon efter jag sovit och inte är lika övertröttad får vi väl se. Men delar med mig av den här, så får vi hoppas att den är rolig även imorgon så jag inte skämt ut mig.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback