Början på ett nytt liv... igen!

Idag tog jag mig allt i kragen. Jag måste medge att jag är riktigt stolt över mig själv som orkade så bra som jag gjorde. Vad har jag gjort undrar ni säkert? Jag har skaffat IKSUkort! IKSU är ett av umeås träningsställen och det märktes att det var många studenter där. Först var det väldigt stort sedan var det riktigt mycket folk tycker jag. Men ändå kändes det inte som om man gick på varandra och vi behövde inte vänta. Det gillas!



Men det var skönt att komma igång igen! Det var riktigt längesen jag tränade kontinuerligt så det ska bli skönt att komma igång igen. Dock kände jag att jag hade lite krafter kvar överraskande nog. Klarade crosstrainern med bra tempo och klarade av styrke övningarna. Men nu blir frågan; Hur död är jag imorgon?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback