Annica Weasley?

Fick aldrig möjlighet att ta mig in på bloggen igår. Efter praktiken gick jag på stan i väntan på att jag skulle till frisören klockan 18.00 och där spenderades sedan två timmar för klipp och färg. Det var en riktigt bra frisör och man märkte att standarden var högre än vad iallafall jag är van vid. Huvudmassagen var underbar!

Bestämde mig att jag skulle fortsätta att ha mitt blonda svall men när jag satt där hos frisören så började vi diskutera rött eller ej. Hon tyckte helt klart att jag skulle bli röd nu under hösten och vintern och släppa på det ljusa och somriga håret jag hade. Svårövertalad vill jag heller inte påstå att jag var! Så vi valde en väldigt stark kopparfärg på håret vilket gör att bilden på mig får vänta lite till efter första tvättingen. Färgen är så stark just nu.

Var på gymmet idag och stod där i väntan på att Maja skulle köra klart sitt set. Plötsligt tittar jag upp i spegeln och ser att Ron Weasley övertagit min kropp. Men vid en närmare eftertanke kom jag på att det var mig själv jag såg med orange/röda kalufs. Tur att färgen släpper en del för mig i början så man får en naturligare och mindre skrikig färg.

Kommentarer
Postat av: Ramona

BILD!!!?

2010-10-14 @ 10:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback