Vampyrhysteri

Vet inte vad det är för fel med mig men något måste det vara. Flera nätter nu under en kortare tid så har jag enbart drömt om vampyrer. Så var det även inatt.

Nu ska ni inte tro att det är alla dessa snygga, sexiga och otroligt kärleksfulla vampyrerna jag pratar om utan de i mina drömmar är en blandning av zombies och vampyrer. De är inte vidare snygga, absolut inte sexiga och det enda det tänker på är att äta upp mitt blod. Tur att alla vampyrer i mina drömmar hittills har varit väldigt långsamma!



Men varför kan inte Ian Somerhalder aka Damon från The vampire diaries besöka mig i drömmarna? Det hade inte varit helt fel om det var han som sprang och jagade mig någon natt istället för alla otroligt slöa och döda vampyrerna som försöker sätta tänderna i mig redan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

HET!!!!!

Postat av: Anonym

oj oj oj vilken heting ;)

2010-11-29 @ 11:14:52
URL: http://paulinaxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback