Söndagsmys

klockan är halv ett, halv ett på natten! På en söndag! Eller om man är en såndär väldigt jobbig person som säger att det är måndag, för klockan är över tolv. Känns olagligt att sitta här mitt i natten och inte bry sig om att gå och lägga sig. Jag är ledig imorgon eftersom jag hade praktik i helgen. Så för mig är det faktiskt bara lördag medan det, för hela Sverige, är söndag.



Underbart att ha en lördag på en söndag. Söndag, dagen man får ta det lungt, bara sitta inne och mysa i soffan och äta sin favoritmat utan dåligt samvete. Precis det har jag gjort idag. Vaknade sent, låg och mådde gott i soffan ett tag innan jag tog mig ner till strömspilen för lite shopping och handling av matvaror. Gjorde en supergod tacos och suttit och längtat efter att EMA skulle köra igång på MTV.

Ibland har man det bra. Det är just dessa händelselösa dagarna som är så sköna att ha ibland. Dagar då man känner sig extra lat och man får tillfälle att ladda batterierna för nästkommande vecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser att du gillar lila inredning precis som jag :)) mkt mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback