Party Barty!

Ja, igår var man ut med tjejkompisarna och det var en mycket trevlig kväll. Blev en ganska stressig kväll dock då jag fick skynda mig till Sandra, skynda mig att göra iordning mig själv och sedan kasta upp lite smink på Sandra också. Man kan nog säga att Sandra blev Annica-fierad. Det blev stort hår med mycket volym och mycket glitter, precis som jag vill ha det.




Vi åkte iväg till Mariehem och där fick jag stöta på vännen Ramona! Så sjukt längesen så det var riktigt kul att få träffa henne igen. Vi tog igen lite tid, pratade igenom det senaste skvallret och satt bara och pratade gamla minnen i huvudtaget.





Vi for tillslut ut på Rex här i Umeå. Där var det lagom med folk och som vanligt bra musik. Dock blev det inte mycket dans för mig då, så fort vi kommit in på stället, alla helt plöstligt gick upp i rök. Vart tog de vägen? Ena sekunden står vi och dansar och låten Hero kommer upp och andra sekunden var de som bortblåsta. Så min kväll gick ut på att söka reda på mina vänner vilket jag inte lyckades med. Halv tre tog jag ensam och besegrad bussen hem igen...


Kommentarer
Postat av: Ramona

Det va verkligen på tiden! :) Det borde vara olagligt att inte ses på så länge!!

2010-11-28 @ 22:40:35
Postat av: Sandra

De va sån kul kväll! <3

Postat av: Ammi

Haha Annica, den sista bilden var ju inte okej!! :P

2010-11-28 @ 23:24:14
URL: http://smakakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback