I min handväska

Idag ska ni få ta del av det som finns i min handväska. Man har ju ofta hört killar fundera på vad man alltid bär med sig i sin enorma handväska och nu ska ni få ta en titt.



Jag måste nog säga att jag är ganska tråkig. Jag har många väskor som jag använder kontinuerligt vilket gör att det alla viktigaste flyttas över till nästa väska ganska ofta. Så jag har inte så mycket onödigt som jag bär med mig på tyvär.



Det vi kan hitta i min väska är iallafall min kalender. Man vet aldrig när något nytt dyker upp som man måste skriva ner. Mitt minne är lika bra som en guldfisks så det är lika bra att man skriver ner det direkt. Annars är risken stor att det är borta ur minnet inom fem minuter.
Jag har också alltid med en vattenflaska. Det är viktigt att dricka vatten och jag försöker ha lite koll på det nuförtiden. Annars är det så lätt att man bara dricker lite till lunch och att det blir något glas senare på kvällen. Det är sjukt för lite så därför bär jag alltid med mig vatten nu.
Vi hittar även min börs och jag är glad att jag inte behövde visa hur det ser ut där inne. För där samlas kvitton på kvitton vill jag lova! Vi hittar även mina nyklar som jag bär med mig om veckorna.
Något läppbalsam är ett måste så det har jag också alltid med mig! Hatar känslan av torra, "rena" läppar så därför åker läppbalsamet ofta på. Sedan hittar vi lite halstabletter vilket jag alltid också har med mig. Prefekt när man är ute någonstans och har ätit något som smakar lite illa i munnen. Då tar man en halstablett/tuggummi och andedräkten är som ny igen!
Sedan har vi det enda som inte följer med på resan från väska till väska - en gammal biobiljett. Den låg tydligen ihopknycklad i ett litet fack så tänkte att jag visar upp den med.

Så nu har ni sett i min väska. Stor väska - lite grejer va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback