"Hej då Aankaa!"

Hej alla där ute. Vet att ni väntar med spänning för att få läsa om dagens utmaning - mitt syskon men tyvärr måste det inlägget få vänta lite. Idag har jag verkligen fullt upp!

Klev upp relativt tidigt och for iväg till min Gudson för att fira han på hans tvåårs dag. Egentligen fyller han år imorgon men vi fick fira han dagen innan så att det inte skulle bli för mycket folk på en och samma gång. Tänka sig att lilla charmtrollet blivit två år nu!

Kvällen spenderas på mariehem och sedan ska jag sätta klackarna i taket och dansa loss på Rex här i Umeå. Så utmaningsinlägget måste vänta då jag redan är sen i planeringen.

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: whatshername

jag gillar din blogg! :)



kika gärna in på min och tyck till om Dagens Dilemma, och kolla in de andra inläggen :9



ha en bra kväll! :D

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Har du haft en bra helg då? :) Kramar

2010-11-28 @ 18:11:50
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det var länge sedan dom bytte skor. Det är mycket annat på bowlingen oms är nytt också.

2010-11-28 @ 19:39:11
URL: http://hemmahosjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback