En låt - en mening

Klockan är över tolv, jag vet. Jag har haft fullt upp hela dagen så då har bloggen fått vänta. Jag hoppas ni har överseende med det. Idag ska jag skriva om en låt som betyder något för mig på något vis. Det är svårt att bestämma sig för det finns hundratals av dessa låtar. Men jag har tillslut valt Polaroid med låten So damn beautiful.



För mig funkar denna låt i alla sinnesstämningar. Den höjer självkänslan, den pushar mig framåt och säger åt mig att vara den är jag! För spel, det spelar vi allihopa och denna låt säger åt mig att under alla dessa roller man tar till sig så finns det något vackert, något som är So damn beautiful. Jag tror alla behöver någon som säger åt en att man ska vara sig själv och inte försöka bevisa något för andra. Utgå från Dig och och Dina önskningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback