Dagens outfit

Denna typ av inlägg har enbart skett en gång hittills i min blogg och nu tack vare utmaningen 30 dagar - 30 sanningar så sker det igen. Det absolut första inlägget skrev jag den 2 januari 2006, snart fem år sedan! Jag hade då inhandlat begravningskläder till min farfars begravning och visade upp dem här på bloggen. Kom väldigt snabbt fram till att detta inte var min typ av inlägg så modeinlägget (eller vad man nu ska kalla det) fick lämna företräde åt alla de andra hundratals inlägg det har kommit att bli i denna blogg på senare år.



Här på golvet sitter jag då ihoptrykt. I brist på speglar här i lägenheten så fick jag fota mig själv i en av delarna till min spegelvägg som här står upplutad mot väggen. Ja, det är vad jag just nu använder som helkroppsspegel! På mig hittar vi då jeansleggings och en söt tunika/blus från VILA från urminnes tider. Säkert två år har den varit med men den får fortfarande användas flitigt.

Vet att bilden är dålig men inse, moderepotage och outfitbilder är inte min grej. Jag är ledsen. Ska istället fortsätta att blogga om känslor, beteenden och tankar kring olika livssituationer. Det är mer my cup of tea och det jag känner att jag kan. Hoppas ni förstår!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt du gömt fötterna! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback