Morgonfunderingar

Klockan är inte ens åtta och jag har redan hunnit byta från svarta kortbyxor, till ljusa kortbyxor, tillbaka till de svarta kortbyxorna och nu till långa jeans. Beslutsångesten är total. Annars sitter jag här tålmodigt och väntar på herr vaktmästare som ska fixa mina droppande kranar i både badrummet som köket. Ska bli så skönt att slippa tänka på hur kranen står när man ska gå och lägga sig för att slippa det dripp droppande ljudet.

Annars har jag också hunnit med att svära över facebook som av någon anledning verkar hata mig. Jag får aldrig göra ett statusuppdatering. Igår försökte jag dela med mig av en status efter jag sett filmen "i taket lyser stjärnorna". Köpte den för riktigt längesedan och igår åkte plasten av och det dukades fram servetter - vilket behövdes. Jag grät omvartannat och på slutet forsade nog tårarna konstant i en halvtimme. Har ni missat filmen bör ni verkligen se den!

Annars försökte jag på mig en statusuppdatering på facebook igen i morse i väntan på herr vaktmästare men icke. Uppenbarligen går någonting fel varje gång jag är inloggad där. Man ser alla vänner uppdatera på löpande band men själv sitter jag där bakom ett virutuellt galler på facebook och får inte göra mig till känna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha FB gilla inte dig.. ;)

Postat av: Sofia

Man kan inte vara vän med alla och tydligen så funkar inte du och Facebook så värst bra ihop ;)

2010-05-19 @ 10:31:44
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback