Kom igång Annica!

Jag känner att jag har så mycket som jag vill få ut men när jag sitter här med den vita sidan med titeln "nytt inlägg" uppe så kommer ingenting. Total blackout. Men trots det har jag lovat mig själv att börja blogga igen så jag får väl slänga ut ett vardagsinlägg om mitt händelserika och fabulösa liv. Allt för att komma igång i skrivandet igen.

So here it goes!

Helgen har bjudit på fint vänder, en sväng på Olles där slitna Dregen spelade och Idol-Calle sprang omkring och trodde han var nått med sina polare, Kaffestund hos Elin, Middag och internetshopping hos pappa och spelkväll hos Jenny. En riktigt behaglig helg vill jag säga. Har precis bara gjort som jag velat och det har varit skönt. Känns som om jag laddat batterierna och allt känns genast så mycket lättare. Kanske är det solen eller så är det alla underbara människor som jag umgåtts med i helgen. Hur som helst känns allt bara så positivt just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback