Good morning starshine, the earth says 'Hello'

Det är över två veckor sedan jag skrev och det gnager på mitt samvete ska ni veta. Men jag har känt mig hängig, tråkig och allmänt grå den senaste tiden. Vad har jag egentligen att tillföra? Samtidigt har jag gått runt och tänkt på en massa inlägg som jag nu känner att jag måste börja få ur mig. Ni vet, tankar och funderingar.

Så det kommer när det kommer. Iallafall är jag BACK ON TRACK!

Sista inlägget jag skrev om handlade om tentaångesten efter förvaltningsrättstentan som ägde rum nyligen. En tenta jag inte ens hann klart utan fick lämna en fråga på 10 poäng. Trots det var jag en av de få som klarade tentan eftersom de två första frågorna uppenbarligen gick väldigt bra. Skönt det!

Annars fungerar livet lite som vanligt. Jag håller fortfarande på med vita månader (den där månaden jag berättade om då jag skulle vara utan chips och sånt? Jag har nu nya vita månader varje månad då jag utsluter något som jag inte borde äta). För tillfället är det bröd (och har varit det i två månader nu. Alltså är en ny vana skapad! Nästa månad utslutar jag nog pasta eftersom jag äter det alldeles för ofta. Men vi får se.

Hur som helst ska jag ut i det fina vädret snart med Elin och ta en promenad runt järved. Bör nog fixa iordning mig lite.

Simma lungt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var ju bra att du klarade den där skittentan i alla fall, skönt för dig! Nu blev jag inspirerad till att köra ett nytt "livsexperiment" när du är så duktig och har dina vita månader :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback