Drip Drop

Då var det fredag och gårdagens fiasko har det faktiskt inte pratats så mycket om idag. Istället har det klagats på regnet som hållit igång hela dagen och hurvida samverkan mellan Polis och Socialtjänst kommer funka. Ja, jag har alltså varit i skolan och vi har arbetat med våran verksamhet. Tycket faktiskt vår versamhet känns riktigt bra och fakiskt väldigt seriöst gjord. Vill inte berätta så mycket eftersom man ska hålla det så gott som hemligt framtill vi lämnat in arbetet.

Hursomhelst är det jobb som gäller för mig idag, vilket kanske är tur. Har väldigt lite pengar denna månad så man får väl försöka jobba så mycket som möjligt för att vända den negativa trenden. Sommarschemat har jag fått också och ett som är säkert är att jag inte kommer ha lite pengar i sommar inte. Kommer jobba som en tok och jobbar mycket natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback