Vampyrer och blodapelsin.


Har en ganska skön dag idag. Var på skolan på morgonen och gjorde bort ett seminarium och sedan blev det affären med Martina. Måste ju inhandla saker som jag kan äta när jag bli sugen på något som då inte innefattar chips eller andra onyttigheter. Hade tänkt köpa hem lite nötter men när vi gick förbi frukt och grönt avdelningen på ICA så bjöds det på blodapelsin.

Det är något som jag alltid tyckt sett så läskigt ut och därför inte velat köpa eller äta. Men jag provade en bit och nu är jag fast. Köpte med mig en hel drös blodapelsiner hem och har redan hunnit smälla i mig två medan jag satt och tog igen det missade avsnittet av vampire diaries. Vad passar inte bättre att äta om inte blodapelsin medan man sitter och tittar på grymt snygga vampyrer? Ja, livet kan vara bra härligt ibland.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha

Jag bruka titta på Vampire diaries med. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback