Tyck synd om mig... snälla?

En av de tråkigaste sakerna som finns är ju att vara sjuk. Man tycker synd om sig själv, man känner sig ensam och vad man än gör så orkar man inte göra det!

Jag vill ligga och vila men jag är för rastlös. Jag vill vara inne på facebook men att sitta upp är jobbigt och jag har fått den nya facebook layouten idag vilket gör mig extra anti-facebook. Jag vill städa men det vill inte mitt huvud. Jag vill titta på TV men orkar inte med allt skit som visas nu. Jag vill vara ensam samtidigt som jag vill ha någon att prata med. Vill ringa någon men min hals gör alldeles för ont. SUCK OCH STÖN!

Totoro ligger dock här bredvid och gosar med min kamera. Funderar på att göra honom sällskap i soffan och ändå försöka hitta något att titta på. Eller kanske man får slå på en film? Hur som helst blir det mys med katten nu - den enda som inte flyr ifrån mig när jag blir sjuk!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har väl inte flytt.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback