Snart ett år äldre

Snart är det dags för mig att fylla år och förhoppningsvis kommer detta år inte vara lika ångestfyllt som de två föregågna årens födelsedagar. Jag slutade tycka om att fylla år för två år sen och sedan dess har ångesten bara blivit starkare och starkare när man fyller år. Antar att det har med mina förväntningar jag hade som liten flicka om vart jag skulle vara i livet vid denna ålder. Jag skulle ha fast, lyckligt förhållande, bo ihop med någon (ja, någon annan än katten då alltså) och trivas med livet. Istället sitter jag fast i en pytteliten lägenhet med stora studielån och katthår överallt.

Men detta år känns det iallafall inte lika hemskt. Att bli 22 kanske har något bra med sig också? Det hoppas vi iallafall! Tänkte hursomhelst lägga ut en liten önskelista här på bloggen så alla kan se vad jag önskar och behöver.


Ja, såhär ser en del av önskelistan ut. Vi hittar en ny TV, en datamus, ett wacom-bräde, ett Xbox360, nagellack och självklart en massa film. Finns många fler filmer jag önskar men antar att de flesta som känner mig vet vilken filmsmak jag har. De jag har visat upp är några som jag verkligen önskar mig; All dogs go to heaven var en av mina favoritfilmer som barn och upptäckte att den just nu kostar enbart 99kronor på Discshop! Sen hittar vi självklart New moon och Boxen True Blood.

Sen hittar vi även en liten bok som heter Simon's cat. Vet inte alls vart man kan hitta den i Övik men har sett den på exempelvis Lagerhaus tidigare. Men antar att den finns på vanliga bokaffärer också? Sedan önskas även en babyliss Icurl för att locka mitt annars så tråkiga, halvraka hår!

Kommentarer
Postat av: Solid snake

Tjena! Kul att du fyller år och jag önskar dig grattis på födelsedagen. Jag har en 360 över, tänk om jag skulle ge bort den till dig... :=)



Det borde räknas som en mycket god gärning :=)

2010-03-24 @ 20:01:54
Postat av: Sandra

De var då en lång önskelista. haha :P Räcker de inte med att jag kommer hem på din födelsedag och hälsar på ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback