Man kan ju tro att vi bor i Stockholm!

Idag har det varit full rulle på stan. Det har varit folk över allt denna lördag och det är väl inte så konstigt. Vi har ju alla fått pengar och många ska därför bränna de lilla extra de lyckades spara in månaden innan. När man gick omkring där i Oscarsgallerian (vilket är våran största galleria i Örnsköldsvik) spanade man runt efter kända ansikten. Plötsligt dyker min far och hans tjej Maria upp bland vimlet och vi stannade för att småtjattra med varandra lite.

Dock hade jag svårt att engagera mig i samtalet eftersom på våningen nedanför stod en lång, mörkhårig kvinna med långkappa och klänning. Jag såg ju hon bara bakifrån och jag blev så intresserad av den lilla snutten klänning jag såg eftersom den påminnde så mycket om en Sari. Tillslut konstaterar maria det jag tittar på och jag förklarade då att jag blev så intresserad av klänningen som hon i kön på caféet hade på sig. "Men det där är ingen kvinna! Det är ju Thomas Di Leva!" utbrister då Maria. Precis i denna sekund vänder sig Di Leva om och den kvinna jag trodde mig sett med sari blev genast en konstig gävlebo med lila klänning.  Ja, ni förstår kanske att det är inte varje dag man springer på en tvättäkta kändis på Örnsköldsvik...


Kommentarer
Postat av: Ronny (rope på motesplatsen)

Hejsan!

Såg dig på MP och tänkte kolla lite :) Såg att du gillar att citera filmer, det gillar jag oxå! Vilken är favoritfilmen att citera? Nu ska vi se om du knäcker denna:

"Do it! Do it! Come on, do it!"

Du kan svara på
[email protected]

eller fråga om det är något annat du undrar :)

2010-04-02 @ 08:01:45
Postat av: Sofia

Nämen, jag ser att en beundrare har skrivit en kommentar här, spännande ;)



Kul att man nästan ser på kortet vem det är som sitter där nere, även om det är så långt ifrån. Visste du förresten att Di Leva är Leffes idol? Ha en trevlig helg!



Kram

2010-04-24 @ 16:46:49
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback