Inte magsjuka men...


Ja, igår satt jag och beklagade mig över att jag inte ville bli magsjuk. En av mina största rädslor är just att få magsjuka så jag gjorde allt i min makt att slippa insjukna efter mötet med den sjuka lilla flickan. Jag vilade, tog hand om mig själv och åt massor med nyttig C-vitamin (ja, det var den enda vitamin som jag hade hemma just då).

Trots mina tappra försök har jag ändå insjuknat. Dock inte i magsjuka utan i feber. Är det inte typiskt så säg? Tycker jag inte gjort mycket annat än att ligga och vara sjuk eller börja bli sjuk denna vinter. Kan jag inte få en hejdundrans feber en gång än lite feber mest hela tiden? Just nu har jag knappt feber (pendlar mellan 37,7 och 38,3) men huvudet värker, kroppen är slö och jag känner mig åksjuk så fort jag rör på mig (ja, så är det för mig när jag har feber iallafall). Dock ska jag vila mycket ikväll framför TVn eftersom helgen är alldeles för viktig för att missas. Ska upp till Umeå imorgon för att träffa polisstudenterna på fredagen, se Alice i underlandet 3D och spendera tid med världens bästa Marlene och gudson! TÄNKER BLI FRISK!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Du kan ju inte gå och bli sjuk nu heller!!! GALET! Vi skickar en krya-på-dig kram samt en stor dregel-puss-på-kinden från Milos!

2010-03-03 @ 20:07:19
Postat av: Sandra

Nu bli jag ledsen.. Står inget alls om att du ska till mig :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback