Dags för förändring


Jag har bestämt mig. Imorse när jag vaknade och satte mig sakta upp i sängen och körde igång morgonprogrammet Vakna! med the voice möttes jag av fyra alldeles för pigga människor. Framför mig stod då Fredrik från Filip och Fredrik och pratade om hans vita månad han hade haft från koffein. Det var då det slog mig - jag behöver en vit månad jag med!

Nej, det inte är inte pga. alkohol utan jag behöver snarare en vit månad från snacks och godis! Jag har varit så otroligt onyttig den senaste tiden. Jag avverkar chipspåse efter chipspåse, tuggar i mig godis som jag inte ens gillar och har ett otroligt sug hela tiden efter något onyttigt. Så därför förklarar jag min vita månad från chips, godis, koffein och alkohol som påbörjad!

Kommentarer
Postat av: pappa

Wow

Nu blir jag impad om du fixar det!

2010-03-01 @ 20:45:06
Postat av: Sandra

Hejja hejja !



Jag kör vit månad då de gäller alkoholen.. Min mage är som arg.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback