Jobb på G

Vilken härlig dag det varit idag. Solen har stått högt hela dagen så man har hunnit med att sola lite, tagit en utelunch och bara mått allmänt gott! Dock var det svårare när jag vid femtiden försökte sova lite eftersom min lilla lägenhet förvandlats till en ångkokande bastu. Helt omöjligt att sova alltså! Men med fläkten på gick det och jag fick mig nästan en och en halv timmes sömn innan jobbet.

Nu är kaffekokaren på och puttrar så fint borta i köksdelen. Om en timme börjar jag nog dra mig mot jobbet för att sitta vaken en hel natt. Vad ska jag hitta på tro? Har iallafall den underbara boken av Martina Haag med mig. Helt omöjligt att bli trött av den! Förra gången jag jobbade natt satt jag där i mörkret och skrattade högt för mig själv. UNDERBAR! Men nu är det bara ett tiotal sidor kvar så vad ska man göra resterande tid av natten? Tar nog med mig datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback