Ny vecka

Ny vecka, ny dag och nya möjligheter. Solen skiner och jag har varit igång sen sextiden på morgonen. Här har det tvättats, städats och gosats med Totoro. Känns som en riktigt bra dag om det inte varit för att jag ska till vårdcetralen idag och ta min sista Twinrix spruta. Tänkte att det är lika bra att ta klart det och speciellt nu när jag ska iväg till Tunisien om mindre än åtta veckor. Ja, nedräkningen pågår!

Med rädsla och förtjusning längtar jag lite till resan. Är rädd för hur jobbiga killarna kommer vara eftersom av allt man hört verkar de vara ett levande bevis på hur dryga och otrevliga män kan vara. Pratat med en del bekanta som varit där och tillochmed de har haft problem med dessa killar (och då är mina bekanta närmare 60års åldern!). Hur blir det då när jag och
snövita Sandra på 22 år kommer instaplandes i våra vita kroppar på stranden?




Men hursomhelst längtar jag! Vi kommer ha det kanonkul och riktigt varmt och skönt.


Väder för Tunis, Tunisien

22°C
Aktuellt: Molnigt
Vind: V – 9 m/s
Luftfuktighet: 43 %
mån
Klart
25°C | 17°C
tis
Klart
26°C | 18°C
ons
Klart
27°C | 18°C

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi kommer dö! haha :P

Vi får helt enkelt sola så mycket som möjligt och använda brunutansol innan vi åker dit! haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback