planering

Idag har jag ringt runt till alla människor i hela Sverige känns det som. Hade tänkt att fixa allt ifrån resa ner till stockholm, tid hos vårdcentral och lägenhetsformalia idag och av någon anledning blir de där tre samtalen helt plötsligt ett tiotal samtal. Trots det känns det inte som om något är fixat.

Fick tag i killen som bor i lägenheten som jag ska ta över idag och jag kommer få ta den redan i augusti. Det känns kanon för då hinner jag flytta in grejerna, städa ut lägenheten och besikta den innan jag far mot solen, havet och upplevelserna i Tunisien. Fick även höra lite om lägenheten vilket kändes bra. Tackade JA till lägenheten utan att ha sett den och det är lite riskfyllt ibland. Man vet aldrig vart man hamnar. Så jag frågade killen vad jag skulle förvänta mig; en okej lägenhet eller fruktansvärda tapeter alá 70-tal? Fick då veta att 70-tals tapeterna med stora hemska mönster inte fanns, att jag ska få nymålat och nytapetserat i köket, att kylen och frysen är helt nya och att spisen inte hade många år på nacken! Underbart!

Nu gäller det bara att lyckas boka in så jag kan ta mig till stockholm den 14 augusti för resan. Men det går trögt. Men tillslut ska jag väl lyckas hitta något sätt att ta mig ner men jag jobbar fortfarande på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback