Eclipse-nedräkning

Imorgon klockan 23.59 smäller det. Det som så många unga tjejer längtat efter. Premiär av tredje filmen i The Twilight saga. Jag som läst böckerna tycker att tredje boken var den bästa och förväntar mig att något riktigt storartat sker på biosalongen imorgon natt.

Det roliga är att jag ska jobba på onsdagmorgon så jag vet inte riktigt hur jag ska få allt att gå ihop. Ska man sova lite innan bion och lite efter? Ska man sova mycket innan bion och försöka hålla sig vaken tills jag ska upp vid femtiden? Filmen slutar iallafall strax efter två på natten så vi får väl se hur jag gör.

Bjuder här på en bild som jag försökte göra lite vampyrlik. Vet inte riktigt hur jag lyckades men om man ser orginalbilder så har jag gjort ett bra jobb vill jag lova! Men godnatt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Ramona

JAG VILL OCKSÅ! jag va ju så seg och bokade inte när bilhetterna hade släppts! du får säga hur det va! :)

2010-06-29 @ 21:05:52
Postat av: Sandra

Scary! :P

2010-07-02 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback