Nattliga funderingar

Tredje natten. Snart hälften gjort av mina nattpass denna gång. Börjar bli lagom less att sitta vaken på nätterna ska ni veta. Det händer absolut ingenting som är av värde att berätta. Kollar på några gamla repriser av Survivor vid fyra tiden och försöker annars sitter och kolla runt på nätet. Läsa igenom alla bloggar är också något jag underhåller mig med och jag kan lova er, det är ingen som uppdaterar när jag har som tråkigast! Så har börjat läsa igenom jättegamla inlägg hos många av de stora bloggarna. Då har man tråkigt.

Något som jag faktiskt börjat irritera mig på är denna uppsjö av bilder på när bloggorskorna precis duschat. Brukar ni ta kort på er när ni kommer ut från duschen i handduken? Nä, ansiktet ska ju inte synas utan det är bara kroppen. Varför? " Jag har torkat mig efter duschen också" eller vad är det ni vill visa? Vad säger föräldrarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback