Morgonfunderingar

Här sitter jag ensam och övergiven och äter en alldeles för tidig lunch. Får man ens kalla det man äter vid denna tid för lunch eller är vi fortfarande inne på frukost? Vad vet jag! Jag klev upp riktigt tidigt för att jag skulle hinna städa, gå ner på stan och sedan ta mig till jobbet som börjar 11.30. Ställde klockan på 07.30 men låg och drog mig alldels för länge. Har tydligen ingen bra självdisciplin. Men tillslut kröp jag ut från täcket och kände hur kallt det var i lägenheten. Sovit med båda fönstren öppna inatt så kan lova er att det var smått kyligt. Visserligen är det ganska bra när det är kallt i lägenheten, för när man väl tagit sig upp så tar det bara en grisblink innan man är påklädd och redo för dagen

Snart ska jag alltså gå iväg till jobbet och kommer stanna där till klockan 18 då Sandra ska komma och rädda mig. Vi ska hem till mig och göra oss klar för kvällen bravader som kommer ske hemma hos Anna. Stress, stress, stress och ingen vila för mig. Jag som är snorigt trött! Men termosen är laddad med gott kaffe så jag ska nog kunna klara denna dag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

De var ju lätt värt stressen igår! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback