Lägenhet i Umeå

Nu har jag fått en lägenhet i Umeå. Äntligen börjar allt gå som det ska och det känns kanon! Lägenheten är på 56 kvm och är billigare än min lilla etta jag har idag (som är på 32 kvm). Kommer betala ca. 3500 kronor för den och det är det lätt värt för att få lite utrymme för mig och Totoro! Jag kommer få ett sovrum vilket känns riktigt underbart! Jag ska köpa säng och sova som en gud. Längtar riktigt mycket tills jag bor där, kommit iordning och mitt dagliga liv i Umeå har påbörjats.

Nackdelen med lägenheten är att den ligger i Carlshem. Hade helst fått en lägenhet på Ålidhem eftersom det är där de flesta bor, flest bussar går och mataffären ICA ligger. Kan inte hundra medge att jag vet hur långt det är att gå till Carlshem från Ålidhem men antar att det inte är så långt. Har bara gått den vägen en gång och då var jag smått full, snön yrde och jag hade fullt med snö i mina högklackade skor. Så jag tror inte den negativa känslan jag kände då gör vägen rättvisa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis!! Allt verkar falla på plats för dig nu, kul :) Det är ju tur att det verkar lösa sig för någon med praktik och så...

Postat av: Sandra

Nästan grannar då! haha



Med du va mycke garderober du får! haha :P

2010-06-16 @ 20:53:13
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: Hanna Nordfors

Det är verkligen inte speciellt långt, tar kanske 10 minuter att gå till Ica men man har nämre till Ica Maxi från Carlshem än från Ålid. :) Jag har precis flyttat till Carlshem från Ålidhem och jag trivs jättebra!

2010-06-17 @ 11:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback