Helgens bilder

Ja, jag är lite urfas med det här att blogga känner jag. Svårt att försöka formulera mig och mitt N på tangentbordet har börjat ge upp. Det resulterar i många konstigt och roliga meningar ibland vill jag lova.

Efter jobbet i lördags var vi ut och det är väl de bilderna jag vill bjuda på. Efter jobbet fick jag skjuss hem av Sandra, vi gjorde oss iordning här och susade vidare mot Annas lägenhet. På väg dit (vi åkte bil) fick Sandra för sig att busa lite med några unga killar som gick mitt i vägen. Hon närmade sig dem och la sig på tutan vilket fick dessa killar att vända sig om i ren förskräckelse. Ja, det hade ju varit riktigt roligt att se deras miner men de som bjöd på minspel var nog både jag och Sandra. De killar vi då trott vara ett gäng testosteronstinna 17åringar visar sig istället vara ett gäng killar på närmare 27 år. Ja, det blev lite pinsamt och Sandra valde att ställa sig på gasen så fort de lämnat vägen.

Sedan hos Anna var det lite folk, trots att jag och Sandra var sena! Men vi hade trevligt, tog lite kort och pratade en massa strunt. Det var härligt och kvällen mynnade ut till att bli en riktigt trevlig kväll. Hur slutade då kvällen? Jo, vi gick till Olles, dansade som tokar, jag försökte sälja ut en dejt med mig i baren och Sandra la sig ner i en korsning. Snipp Snapp Snut - Så var sagan slut?


Kommentarer
Postat av: Patrik

Hejsan.....Om du bjöd ut en dejt till en o han inte tog den är han inte riktigt frisk!!! Med såna ögon o det leendet som lyser upp ett rum fatta jag inte om han tacka nej......men de är ju bara min mening o den är ju inte samma för alla. Ha de bra /Patrik

2010-06-09 @ 20:33:48
Postat av: Sandra i korsningen...

MEn Annica va säger du? Va snackar du om för dejt ? Detta har jag inte hört nått om! haha



Ps. Vill ha bilderna! :P

2010-06-10 @ 16:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback