Helg ännu en gång

Ja, då är sista helgen innan mitt sommarschema börjar bortgjord. Har nu tre helger lediga innan Tunisien och sommarlovet tar slut. Känns faktiskt ganska bra. Riktigt less på att gå ut och flänga faktiskt. Alltid samma människor ute på krogen ändå och alltid samma skabbiga raggningsrepliker. Nej tack!

Det var hur som helst bara vi tjejer som for ut i Fredags och det är alltid mysigt! Vi var hemma hos Ramonas bror och bara satt och pratade över nått glas vin, precis som det ska vara. Dock tog det lite tid innan festen var igång. Och konstigt nog var samtalsämnet som fick igång oss döden. Tänka sig att något så ofestligt kan komma att få igång oss tjejer att prata ännu mer. Men om ärligheten ska fram kantades hela kvällen utav konstiga samtalsämnen. Allt ifrån döden och spöken till godisskålar och binnikemask.

Iallfall tänkte jag bjuda på en massa bilder här och nu och ja, jag hade egoboost under kvällen och agerade linslus!


Kommentarer
Postat av: Ramona

hahah snygga brudar!!

2010-06-21 @ 11:13:28
Postat av: Soufi

Fina partybilder :) Kul att du har gjort om din blogg, jag är så j*vla kass på det där, men det är ju bra att någon vet hur man fixar och trixar ;)

Postat av: Sandra

Himla snygg ny header!



haha Jag hade glömt de där bilderna! Och när sjutton tog du en bild på mig i badrummet! haha

2010-06-23 @ 09:49:34
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback