en dag kvar med gänget

Imorgon är det fredag, en dag som många andra tycker kanske det flesta men för mig känns morgondagen lite sorglig.

Imorgon är det sista dagen på skolan innan sommarlovet. Det är en ynka redovisning som är kvar på schemat och efter det sprider hela klassen ut sig genom sverige för sommarlov, lata dagar på stranden och sommarjobb. Efter sommarlovet blir det praktik så vem vet när jag återträffar på min härliga klass igen? Vid årsskiftet påbörjas det sista året som student och då kommer vi bli en klass med Umeå-studenterna. Alltså är morgondagen vår sista dag som egen klass. Sista dagen som man kommer gå in i skolan här i övik! Känns galet!

Hursomhelst har vi redovisning imorgon vilket känns lite smånervöst och roligt på samma gång. Alltid kul att få redovisa när man lagt ner mycket jobb på arbetet vilket vi faktiskt gjort. Vi har hållt på med allt från schemaläggning till tröjtryck och grafiskt fixande. Imorgon smäller det och jag kommer gå in i rollen som Annica Lindqvist - nyexaminerad socionomstudent och heltidsanställd på verksamheten KOi[AN].


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback