Lista tagen av Sandra.



SENASTE
Låt du hörde: Signaturmelodi till Australiens Top Model.
Film du såg: Porco Rosso (Kurenai no Buta). En film av Hayao Miyazaki.
Mat du åt: Räknas den sura godisrämmen från hamnfesten igår?
Kram: Nån snubbe utanför Harrys som såg ut att behöva en kram.
Puss: Ingen aning tragiskt nog!
Känslan: Hunger. Inte tagit mig för att äta middag ännu
Resa: Indien den 8 november - 21 december. Underbart!
Glädje: Att jag fick lägenheten i Umeå
Dröm: Jag var med vampyrer och carlisle cullen gömde sig bland gosedjur när han skulle rädda mig.
Person du träffade: Vännerna igår.
Personen du pratade i telefon med: Pappa som har födelsedag idag! Grattis pappa!
Personen du fick sms av: Sofie
Gången du var utomhus: Igårkväll när jag var på hamnfesten
Saken du köpte: Solglasögon från Glitter för att ha några med mig på kommande resan.



ALLMÄNT
Ska bli skoj: Resan till Tunisien i aug och flytten till Umeå
Ska inte bli skoj att: Jobba hela sommaren.
Sparar till: Resan och möbler för att fylla ut den 25 kvm större lägenheten i Umeå
Pålägg som gäller: Inget alls. Äter inte bröd.
Önskar att jag var bättre på: Planera ut min tid och ta tag i saker som ska göras!
Dagens dryck: Vatten. Har alltid varit vatten och kommer alltid vara vatten.
Vad saknar du: Kääärleken
Vad har du gjort idag: Hittills inte mycket. Sminkat mig och pratat med pappa i telefon.
Brukar du svära:  Ja, men kämpar med att sluta nu. Det är FULT.
Hur tidigt stiger du upp: En ledig dag runt halv nio.
På helgerna: Är jag ledig så fortfarande runt halv nio.
Vad ska du göra ikväll: Jag ska jobba fram till klockan 22.
Hur många timmar sover du per natt: För få! Kanske runt 6 timmar?
Vem är snyggast i världen: Taylor Lautner! Så het men blott så ung...
Vad är det för veckodag: Idag är det söndag.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Bergsklättring och sköna dagar på stranden med vännerna + Ulvön.
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina korta shorts kommer väl till användning när det är såhär varmt.
Byter gärna garderob med: Prinsessan Madeleine. Prinsessklänningar för hela slanten!
Byxa eller kjol: Kjol, kjol och åter kjol.
Mitt rum kan beskrivas som: Kök, vardagsrum, matsal och sovrum i ett med lila inslag.
Mig själv med tre ord (just nu): Energisk, kaksugen och varm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback