Lägenhetstitt i Umeå idag

Om några timmar kommer jag och kompanjonen att dra oss uppåt mot Umeå. Äntligen ska jag få se lägenheten jag ska flytta in i. Har redan tackat ja och skrivit på avtalet utan att se lägenheten så man är ju lite nervös. Kommer den vara riktigt hemsk eller kommer det vara bebolig redan ifrån början? Det återstår och se.

När jag flyttade till Umeå 2007 så agerade jag och Anders på samma sätt. Vi hade tackat ja och skrivit avtal utan att se lägenheten men det blev riktigt bra. Den lägenheten var fin (när sovrummet väl tapetserats om) så jag hoppas att denna lägenhet är helt okej också. Denna byggdes på 70talet så den hemska bilden med hemska tapeter ala 70tal skrämmer mig lite. Men ikväll får vi väl se om den mardrömmen besannas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback