Hektiskt liv

Nej, jag har inte glömt bort er och min blogg. Just nu har jag bara så himla mycket för mig att tiden inte riktigt räcker till. Som ni kan se på sidan om bloggen är det två veckor kvar till tunisienresan och det ska bli så skönt att komma iväg. Tiden nu innan är alldeles för stressande för mig känner jag att jag faktiskt bara vill iväg, släppa allt och bara ha det lugnt och skönt. SNART SÅ!

Men innan jag beger mig mot solen, värmen och Afrika så ska mycket fixas. Imorgon blir det packning av lägenhet, ringa hyresvärden för att fixa nyckeln tills på måndag. Sedan ska jag också innan jag far hälsa på Stennäs Behandlingshem i Vännäs där jag ska praktisera under 5 månader, boka hemresan från Stockholm till Umeå, flytta in i Umeå, Städa ur lägenheten i Örnsköldsvik, fixa boende för katten och mig (2aug-29aug) och en massa annat. Så ni kanske förstår varför bloggen får vänta och lämna plats åt allt annat som ska göras innan jag lämnar Övik den 13 aug. Under denna tid jobbar jag självklart också så det gäller att planera sin tid känner jag.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Pruttarne? Dina nya karl? ;)

2010-07-29 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback