Fröken smalben

Satt hemma hos min mamma nyligen och bläddrade i en av alla dessa miljontals klädkataloger som finns och stötte då på denna syn. Vet inte om det bara är jag som ser det men för mig ser dessa smalben/vader helt galna ut. Sen om det är modellen som är bigfoots anorektiska syster (vilket förklarar jättefötterna och de pyttesmala smalbenen eller om detta är ett verk av bildredigering vill jag har osagt.



Ser ni på den första stora bilden Det högra benets vad set ju helt galet smal ut längst ner. Går inte modellen av?! Även de små bilderna på sidan visar bilder på denna modell och det ser ju helt galet ut! Är detta idealen?!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Okej, jag brukar höra av folk att jag är smal. Men så där smal är väl inte ens möjligt?! Vart är vaderna?!

2010-07-12 @ 16:57:25
Postat av: Soufi

Fy vad äckligt!! Det måste vara fixat på datorn man borde inte kunna ha sådär smala smalben, det ser helt sjukt ut!

Postat av: Sandra

Men oj!

2010-07-16 @ 18:58:55
Postat av: Sofia Lundh

Haha, oj, tror det är dåligt retuscherat det där... Annars borde hon verkligen gå av!



Kul att du ska vara i vännäs till hösten, det ska jag också, men på socialtjänsten. :)

2010-08-10 @ 17:39:24
URL: http://sofialundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback