trassellycka

Vilken tur att IKEA finns! Ja, nu tänker nog många att jag hittat något billigt och bra på IKEA men så är inte fallet just denna gång.

Det är sån tur att IKEA ligger nära Birsta City.
Det är sån tur att i Birsta City ligger Lagerhaus.
Det är sån tur att Lagerhaus har rea just nu.
Det är sån tur att rean innefattade några turkosa burkar
Det är sån tur att de turkosaburkarna skulle innehålla mina smycken.
Det är sån tur att mina smycken var otroligt ihoptrasslade.
Det är sån tur att trasslet löste sig.
Det är sån tur att när det löste sig så ramlade ett visst halsband fram som jag sökt efter!

Så tack vare att jag var på IKEA i Söndags och spenderade pengar så har jag lyckas hitta ett halsband som jag bara älskar. Köpte det i somras efter att ha suktat efter det i över ett år. Trodde jag hade tappat det på en fotografering i Umeå men så kom det fram! Lyckliga jag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kanoners!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback