Tråkigt tråkigt tråkigt....

Just nu har jag sådär tråkigt som bara jag kan ha, sådär tråkigt att jag snart klättrar på väggarna här hemma, sådär tråkigt att jag blir irriterad och osocial mot alla och enbart tycker så synd om mig själv. Tråkigt Tråkigt Tråkigt. Jag har så tråkigt att jag funderar på att öva på mitt sari-knytande men vad ska det tjäna till? Jag vet hur man gör så det enda det kommer resultera i är att jag måste vika om de 5 meter långa tyget igen. Så sarin får ligga där den ligger.

Men vad ska jag göra då? Smsa med folk? Hade varit en bra idé om jag inte blivit tvingad att byta tillbaka till min gamla mobil och helt tappat kunskapen om hur man skriver på den. Trycker på fel knappar hela tiden och glömmer att skicka iväg smsen. Så det gör mig bara irriterad! Hur kunde jag använda denna komplicerade mobil förr?

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag är också fruktansvärt uttråkad..Så jag bloggade lite.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback