Parteeey

Igår var det fredag och jag hade mitt examinerade seminarium som jag så länge fruktat. Dock var det inte alls så farligt som jag hade väntat mig, utan det gick snarare bra! Inte alls något att vara rädd för och jag fick enbart små saker att ändra på.

På kvällen var det dags för utgång, dans, glitter och glamour. Vi var hos Anna och hade en liten mysig förfest där det diskuterades allt ifrån bloggar till Top Model. Vid elva tiden begav vi oss vidare till Olles för att träffa lite folk och dansa. Dock var det väldigt lite folk där så det slutade med att vi fick stå själva och rocka på dansgolvet under större delar av kvällen - men vem vill inte det? Träffade även stora delar ut klassen vilket var jätteroligt.















Kommentarer
Postat av: Ramona

snygga posar!

2010-01-16 @ 22:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback