Nymålade naglar och en knapp seminarieuppgift

Snart dags att krypa till sängs och det blev inte så mycket plugg idag som det kanske borde ha blivit. Men tro mig, detta är den värsta boken som någonsin funnits i min ägo. Fattar inte alls vad han skriver om och min seminarieuppgift kommer att bevisa det också. Jag kan nog ha skrivit och vänt på saker och ting så nu har det ingenting med frågorna att göra längre. Nä, jag får nog bara infinna mig i det - nyinstitutionella analyser av människobehandlande organisationer är nog inte min starka sida.

 

Jag har ändå fått tiden att gå. Valde att måla om mina naglar lite eftersom de började se riktigt skabbiga ut (ni vet när färgen börjar lossna lite och naglarna ser riktigt tråkiga ut?). Iallafall blev det en ny fransk manikyr men med en tunn silverrand mellan det "vita" och nageln. Tycker det påminner mig lite om julen men vad gör väl det? Alla gillar väl julen?

Kommentarer
Postat av: Ramona

fint!

2010-01-28 @ 09:23:32
Postat av: Christian

Tjenare! Jag såg dig på Mp. Du verkar ju vara en trevlig tjej. Adda min msn om du vill prata [email protected]

2010-01-28 @ 09:39:30
Postat av: Sandra

Jag förstår dina känslor om boken. Jag kände exakt samma sak om "elevens värld"..



Fina naglar.. :D

2010-01-28 @ 09:42:53
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback