NördAnnica i farten

Ja, är man nörd så är man. När jag kom hem från bion kände jag mig full av motivation och inspiration att köra igång med en egen avatar-bild på mig själv. Detta är då mitt första försök och jag är väl inte fullt nöjd. Men det var iallafall roligt att hålla på och jag tror att jag kommer försöka många gånger till tills jag slår huvudet på spiken och sitter med en fulländad avatar-Annica

Finns det tips eller idéer så är det självklart välkommet att dela med sig. Ögonen blev det stora problem med, jag vet inte om det var bildstorleken som spökade eller vad jag gjorde för fel men helt klart galet blev det. Dock valde jag att gå på en hög kontrast då många avatarbilder har just väldigt vitt och väldigt gult i ögonen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback