Lunchat på stan - finns inget bättre än lediga fredagar!

Då var det dags för hela sverige att ha fredagsmys i soffan med sina nära och kära. Fredagar är nog den bästa dagen av dem alla, man sliper gå upp tidigt till jobb och andra plikter utan man kan ta det lugnt och spendera tiden som man själv vill.

  
Norrländskt mitträcke på Öviks gator?

Idag har jag lunchat med Elin på stan. Det var riktigt mysigt och vi satt där länge och diskuterade livet små funderingar. Hur kommer det sig att man kan hata någon utan att ens känna personen i fråga? Vilka signaler sänder jag ut till allmänheten och finns det folk där ute som hatar mig utan att ens pratat med mig? Efter den goda lunchen var det dags att bränna pengar vilket inte är så svårt när man väl kommit igång. Hittade födelsedagspresenter till min brorsdotter Tilja som snart fyller ett år, sen hittade jag allt ifrån en filmbox till en tvålpump.

 
Jag och sötElin.

Det har som sagt varit en riktigt mysig dag, dock är jag irriterad på mig själv att jag tagit på mig jobbet ikväll. Har faktiskt ingen vidare lust. Vill bara sitta hemma och ha det fredagsmys jag med. Inte packa in skor och jackor i en garderob... Men kanske blir jobbet roligare än vad jag förväntar mig (låt oss hoppas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback