Godmorgon sverige!

Nu sitter man här framför datorn - lite för tidigt och lite för trött. Vaknade tio i sex och kände inte alls för att somna om en timme. Kändes som att jag lika gärna kunde hoppa upp och börja dagen. Dock har den tidiga uppstigningen redan gjort sig påmind och här sitter jag och gäspar så nästan käken hoppar ur led.

Klockan nio är det dags för min avrättning i skolan. Är fortfarande nervös och efter en ganska så orolig natt så känner jag mig inte alls sådär positiv och glad som jag vill känna mig. Men nu ska vi inte hänga läpp för det! Det är ju som bekant fredag idag vilket betyder att det är dags för fredagsmys och en helg med födelsedagskalas och dans.


"Det e dags för fredagsmys
Från direktör till chamör
Snart e de fredagsmys
Från vecko stress till glatt humör"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback