Skolbabbel

Imorgon börjar den nya kursen för oss i skolan. Imorgon börjar den fjärde terminen! Känns riktigt underbart att man börjar se att sin utbildning tar en någonstans och att det finns en utgång i detta berg av plugg. När jag börjar denna termin har jag alltså gjort cirka hälften av min 7 terminer långa utbildning. Denna kurs handlar om ledarskap har jag förstått men mer än så har jag inte koll på. Ska snart kolla igenom studieguide och lite annat sånt smått och gott för att se vad jag ska hålla på med under den snara framtiden.

Efter sommaren väntar praktiken. Den skrämmane, efterlängtade och förhoppningsvis roliga praktiken. Jag undrar vart man kommer hamna? Jag hoppas på Umeå och blir det inte där så väntar resterande Sverige på mig. För Övik lär jag nog inte stanna i - vad ska hålla kvar mig? Världen är stor och det finns arbete för mig överallt så det finns inga gränser för vart jag kan hamna!

Kommentarer
Postat av: Carola

Bra ställe för praktik kan vara Dalarna ;-) Trevliga människor, nära till storstan,(nåja närmare än Övik i alla fall) nära till faster för en middag när kassan tryter!

2010-01-19 @ 14:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback